Жов 06

Аналіз основної частини відкритого уроку на тему: «Легка атлетика»

Головна мета основної частини цього уроку – це розвиток швидкості та спритності в естафетах.
Викладач підібрала три види естафет з послідовним ускладненням, поєднав їх з вивченням елементів техніки човникового бігу «4х9м». Переможці естафет заохочувались відмінними оцінками.
При вдосконаленні техніки стрибків у довжину з місця, Оксана Йосипівна поєднала демонстрацію техніки стрибка на переносному стенді з особистим показом, що дуже зрозуміло сприймалося учнями.
Правильно підібрані спортивні естафети та вправи дозволили провести урок на високому професійному та емоційному рівні.
Оксана Йосипівна впевнено провела пару, викладач користується авторитетом учнів вся структура уроку була чітко організована, незважаючи на те що урок був запланований на вулиці але через погодні умови довелось його проводити в залі викладач все одно виконав практично всі завдання по мірі можливості в спортивному залі, тому я вважаю що урок своєї мети досяг.
Що на рахунок зв’язку професії з даним уроком то взагалі сам по собі урок фізичного виховання для професії «Кравець-закрійник» є позитивним у зв’язку з сидячим та монотонним способом роботи, також у заключній частині уроку викладач давав вправи на увагу що також корисно для цієї професії
У підготовчій частині уроку було багато вправ для рук, а руки є головним атрибутом для спеціальності «Кравець закрійник».

Щільність уроку!

Приємно було спостерігати за уроком. Викладач досвідчений, являється авторитетом для учнів. Дуже добре були підібрані вправи для виконання. Сума витраченого часу на виконання вправ становила 27 хвилин. Загальна щільність уроку становила 60 %.

Заключна частина уроку

Заключна частина уроку пройшла методично вірно та згідно плану уроку. У ній виконувалися вправи на відновлення дихання, також досить вдало підібрана вправа на координацію. По закінченню уроку були підведені підсумки, також виставлення оцінок та, що не менш важливе було дано домашнє завдання. І враховуючи “пульсову криву” уроку можна з впевненістю сказати, що діти в заключній частині відновилися.

Стан проведення медичного огляду учнів

п/п

Назва

Навчального

закладу

К-сть

учнів

К-сть учнів,що

пройшли медогляд

% К-сть учнів,які

Віднесені

до основної

групи

% К-сть учнів,які

Віднесені

до підготовчої

групи

% К-сть учнів,які

Віднесені

до спецмедгрупи

 

% Повністю

звільнені

% Платні

групи

К-сть

груп

К-сть

учнів

 1 ЧПЛСП  415  415    322    47   44   2   3

44

Пульсова крива(методоб’єднання ВПУ-3)

На початку уроку пульс становив 70 уд./хв..Далі пульс поступово збільшувався як того вимагає методика проведення уроку. На 20 хв. уроку крива становила 110уд./хв. Пік досяг свого рівня на 32 хв. уроку 170уд./хв. Викладач справилась з завданням і урок пройшов на високому методичному рівні.

Матеріали додаються: Scan10005, Scan10006, Scan10007, Scan10008ПТУ № 8. План роботи 2017-2018 методоб’єднання

1